Ezzel a melósautóval tarolna itthon a kínai Dongfeng: retteghet a Toyota, Nissan, Ford?
Érdekes kísérlet a kínai Dongfengtől a márka pickupjának, a DF6-osnak a hazai bevezetése.
Érdekes kísérlet a kínai Dongfengtől a márka pickupjának, a DF6-osnak a hazai bevezetése.
Egy elég kemény erőpróbának vetettük alá az új Opel Corsát: 1600 kilométeren mutathatta meg Európa egyik kedvenc kisautója, hogy tényleg fogyasztásbajnok-e.
Mennyire valós az ígért hatótávja? Mivel fog őrületbe kergetni a gyerek a hátsó ülésen? Mely német nagyvárosokban kezdhetik rágni a körmüket? Minden kérdésre választ adunk.
A teszten egy dolog biztos kiderült: senki ne merészkedjen nyárigumival jeges útra, mert könnyen katasztrófához vezet!
Megérkezett az Audi elektromos terepkupéja Magyarországra: népautónak nem nevezhető, alaphangon 30 milliót kell kicsengetni érte, de van olyan verzió is, ami az 55 milliót súrolja.
A hibrid-erőforrásba belecsavartunk majdnem 900 kilométert, és a fogyasztás tekintetében meglepő eredményre jutottunk.
Méreteiben nagyjából a Nissan Leafhez hasonlítható, úgyhogy családi használatra is ideális lehet, hatótávban pedig tudja a 350-370 kilométert.
Három évtizede az autópiac egyik nagyágyúja, amit még a SUV-őrület sem tudott eddig térdre kényszeríteni: teszten az Opel Astra legújabb generációja.
Extravagáns SUV-t villatott a Kia az új Sportage-el: a Pénzcentrum hibrid meghajtással tesztelte a nem éppen mindennapi modellt.
Alaposan leteszteltük az XC40 Recharge-ot, hogy kiderüljön: a több mint két tonnás gép tudja-e hozni a gyártó által ígért hatótávolságot.
Kiderült, hogy mire jut a magyarok kedvenc autója kemény esőben , és mennyit fogyaszt a lágyhibrid meghajtású SUV autópályán.
A magyar autók átlagéletkora 14,7 év.
Balaton, Eger, és Horvátország idén is népszerű.
Ne a naptár, hanem az időjárás szerint cseréltessük le a kerekeinket!
Folyamatos a toborzás.
Változatlanul pozitív az elektromos autók megítélése.
Hasonló formavilággal nemigen találkozhattunk - eddig!
Exkluzív interjú a Bravogroup Holding vezérigazgatójával.
Több szempontból sem 2021, de épp ezért jó!
A legtöbb jelenleg kapható e-autót próbára tették.